اعلام زمان و نحوه توزیع كارت‌ شركت در آزمون جامع وارزیابی حرفه ای پودمانی دانشگاه جامع علمی كاربردی

۱۲ اسفند ۱۳۸۸ | ۱۳:۳۰ کد : ۱۳۷۱۸ اخبار شیرپوینت
تعداد بازدید:۱۹۸
كارت آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای پودمانی دانشگاه جامع علمی كاربردی از 18 اسفند ماه بر روی پایگاه الكترونیكی سازمان سنجش آموزش كشور قرار می گیرد.
اعلام زمان و نحوه توزیع كارت‌ شركت در آزمون جامع وارزیابی حرفه ای پودمانی دانشگاه جامع علمی كاربردی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی كاربردی ، براساس اعلام سازمان سنجش ،  آزمون جامع وارزیابی حرفه ای دانشگاه جامع علمی كاربردی راس ساعت 9 صبح روز جمعه 21 اسفندماه در 31 شهرستان مختلف كشور برگزار می شود. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی كارت شركت در آزمون داوطلبان مشخص شده است. همچنین سایر اطلاعات مورد نیاز در برگ راهنمای شركت در آزمون  كه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور قرار می گیرد قابل دریافت می‌باشد.

نحوه‌ و زمان پرینت كارت شركت

در آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای پودمانی

كلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شركت‌ ‌ در آزمون ‌، برای پرینت كارت شركت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شخصی (شامل نام خانوادگی ونام ، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا نام خانوادگی ، نام و كد رهگیری یك نسخه پرینت از كارت شركت در آزمون تهیه نمایند. بنابراین داوطلبان این آزمون برای پرینت كارت شركت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون ، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.                                                                                       

                                                                            تذكرهای‌ مهم‌

  1.  داوطلبان بایستی تصویر فیش بانكی به مبلغ 59500 ریال كه به حساب سیبا به شماره 2178699003006 به نام تمركز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه جامع علمی كاربردی واریز شده است را به همراه داشته باشند. با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون ، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 3 ، 4 و 5 (شامل نام خانوادگی و نام ، سال تولد، شماره شناسنامه و شماره ملی) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور از طریق لینك مربوط حداكثر تا تاریخ 20 اسفندماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند. به داوطلبان توصیه می‏شود كه مندرجات برگ راهنمائی را كه بر روی سایت سازمان قرار        می گیرد و قابل پرینت می‌باشد دقیقاً مطالعه نمایند و با توجه به شماره داوطلبی مندرج در كارت ورودی و بر اساس آدرس حوزه‏های امتحانی كه بر روی كارت شركت در آزمون درج گردیده است حوزة امتحانی خود را شناسائی نمایند. چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس می‌باشد یا عكس روی كارت دارای اشكالاتی از جمله فاقد مهر بودن عكس، واضح نبودن عكس و ... می‌باشد ضروری است از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 17روز پنج شنبه 20 اسفندماه با به همراه داشتن دو قطعه 4 * 3 و كارت شناسایی ملی یا شناسنامه عكس دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف گردد. داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر كارت ورودی، شناسنامه عكسدار یا كارت ملی و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاكن، مدادتراش و سنجاق به همراه داشته باشند. از آوردن وسائل اضافی به جلسه آزمون (بجز مدارك مندرج در بند 5 فوق) مانند كیف دستی، ساك دستی،كتاب، جزوه، تلفن همراه، ماشین حساب و پیجر اكیداً خودداری نمایند. این آزمون نمره منفی ندارد. داوطلبانی كه دارای معلولیت نابینا، كم بینا و ناشنوا می‌باشند، می بایست با ارائه معرفی نامه از سازمان بهزیستی و توانبخشی به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در محل رفع نقص كارت مراجعه نمایند.

داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را در این خصوص از این تاریخ  همه روزه در وقت اداری با شماره ‌تلفنهای‌ 99- 88923595 یابخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org در میان بگذارند.


                                   آدرس و  محل‌ رفع نقص كارت 

قم- میدان توحید – خیابان 20 متری شهید رئیس كرمی‌زاد- نبش كوی 37 ـ مركز آموزش علمی ـ كاربردی دادگستری قم


نظر شما :